交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, December 04, 2007

穩定性

舊同事很喜歡找我談舊公司的事,因為只有在同一家公司工作過,才懂當中的人和事。跟外人說,說了人家也不會明白。

友:宜家我地in完人,行政部要我地填番張form呀,好勁呀,大公司呀!
我:咁未好囉!正常係要咁丫!
友:最弊佢D問題不知所謂呢。
我:下!點呀?
友:佢問我,in果個人既穩定性喎。唓!佢都未黎做,我點知佢穩唔穩定啫。下!睇佢做左幾份工,就叫唔穩定牙!
我:咁你點填呀?
友:啊!無呀!我見佢坐喺度坐得幾穩,無郁黎郁去,咁十分滿分,我未比夠十分佢囉!
我:哈哈哈.............

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home