交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, December 03, 2007

功課

人:我、九歲小童、小童媽媽
地:小童家
事:導促九歲小童,做其「慘過擔泥」的苦差:【功課】

在下:你做啦!乖啦!
小童:我唔識做呀!(於是他玩擦膠)
在下:黎!我教你啦!一齊做啦好無!
小童:唉!佢地兩個又話離婚喇!日日都話離,好煩呀!
在下:下!咁你想唔想佢地離丫?
小童:要離未離囉!成日都嗌交!嘈到死!
在下:咁你有無勸佢地唔好嗌呀?
小童:我都費事理佢地呀!我番入房訓教!
在下:咁你有無唸過點解佢地成日嗌交丫?(衰仔,未又係為左你!)
小童:我唔理喇!
在下:喂喂!做左呢題先..
小童:(揸住支筆,繼續發呆),D姐姐,我可唔可以食左個tuna魚飯團先呀?
在下:唔可以,做完先...
小童:係未做完兩行就可以呀?
在下:我唔同你講野,你寫左先啦!
小童:你都唔知呀XXX幾衰呀!(XXX是他同學),佢話我....,阿Miss Chan偏心,幫住佢呀!
在下:我唔聽,你做完我地先傾偈!....你寫啦...寫個「的」字呀....乖啦!點解識都唔寫呀!
小童:(佢寫在兩隻字咁大把,佢開始自己唱歌。無錯,佢開始唱詩歌比我聽!!!)
在下:你點解唔好好地做埋D功課佢,之後未好多時間可以玩囉!
小童:你今日會選邊個呀?我最憎葉劉架喇!
在下:點解要憎佢呀?
小童:佢喺廿三條果時,講D咁既野!好黑人憎呀!宜家又學人出黎選...
在下:好喇好喇!做完我地先討論
小童:(佢無理我,在作業簿上畫上花兒一朵,無錯...是花兒一朵)
(我其實真係有個衝動,同佢做晒佢,唉!仲慘過自己做呀!老天爺!)

童母進來,大喊:下!仲未做完!!!
小童:我想去廁所......(衝左出去!)
在下:好想死呀!
童母:我日日都想架啦!(之後出去捉番小童入黎)
大家各就位~
在下:乖啦!做完呢題,就食個tuna魚飯團啦!
小童:係未架...(兩行鬼畫符即刻標出黎...即係寫左等如無寫...要擦過晒)
小童:我要食.(很開心地吃吃吃....)
在下:(我望住佢...無言!!!)
童母又再次入黎,大喊:又食野...就黎食飯喇.
小童:(見門打開,馬上衝出去,說:我要飲益力多.....)

唉!

大家各就位~
童母:媽咪教你唔掂喇!我同daddy要搵定boarding school啦!
小童:使乜搵boarding school丫!唔使搵啦!直接送我去孤兒院未得囉!
童母:點解你要咁樣丫?咁唔爭氣丫?daddy媽咪咁錫你,你咁唔聽話? 媽咪唔識教你喇!
小童:咁唔鐘意我,未殺左我囉!

唉!

在下:好喇好喇!我地做埋呢兩行,就去食飯啦!媽咪去換衫先啦!
小童:我今次英文朗誦節輸左比個混血兒呀!
在下:下!係牙!
小童:因為個評判係英國人,咁個混血兒既daddy又係英國人,就係因為佢既英國口音,佢贏左我。
在下:如果去外國讀書,你想去邊到呀?
小童:我去英國。
在下:點解呢?
小童:因為我去英國,就會學倒英國口音。咁我到時返黎參加朗誦節就會贏番佢。
在下:下!就係咁咋!點解唔揀美國呢?
小童:美國成日有校園槍擊案呀!會死架喎.
在下:下!英國有連環爆炸喎!咪死得仲多...
小童:咁又係喎~

夠鐘食飯...
功課依然未做...

唉!

D.

1 Comments:

Blogger  said...

嘔血。

11:43 PM  

Post a Comment

<< Home