交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, December 06, 2007

怨女

D,我用了五年青春去經營這段感情,換回他一句「分手吧!我地唔適合架!」,五年後既今日佢先講我地唔適合....我好唔甘心呀!

D,我...我好忐忑呀!佢...佢突然對我咁好.我..驚佢玩我呀!點算呀?

D,我好憎我自己呀!佢..佢對我咁衰...我都仲忍佢...我係未好cheap呀?

D,佢喺外人面前、喺我同佢屋企人面前先對我好架咋,扮野架佢...返到去,打回原形架!

D,過去既日子,我都盲左呀!我宜家開番眼喇!

D,大家好既時候,所有誓言都好似會實現咁架。分手既時候,先真係會醒覺,全部都係廢話!

D,嗌交既時候,所有難聽既說話都講得出,平時好少好少既事,我都唔記得喇,原來佢一直記住架!你話佢幾可怕丫!

D,點算好呀!我明知我已經唔愛佢架喇!但係...佢走左..我一個人對住四面牆,果種感覺好難受呀!

D,我太耐無拍拖喇!所以我知道呢個moment,就算唔係佢,係第二個,對我好,我都會唸得多左架!

D,我唔會原諒佢架,今日係佢負我呀,我要佢內疚一世架!

身邊充斥著各樣的情海翻波,
親愛的朋友們啊,
你又能否在以上的情況上,對號入座?

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home