交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, February 14, 2008

情人節

二月十四日---【情人節】

二月十一日--- 早三天前我問身旁的男同事,訂花了嗎?「未呀!」訂枱了嗎?「未呀!」我驚問:吓!仲唔訂???你女朋友鐘意乜野花架?「唔知呀!」咁你打算同佢去邊到食呢?「去酒店食buffet囉!」去酒店食,咁你仲唔訂定???他斯斯然答我:使唔使咁早呀?於是我沒有再出聲,因為我睇死佢一定訂唔切-_-'

二月十三日--- 下午五點,我問他,訂花了嗎?「未呀!」訂枱了嗎?「度度都話無位呀!」他問我:咁宜家點算呀?
我問:你認為全香港得你地一對情侶的嗎?個個都走番屋企食飯牙?
他開始有點口震,咁...咁...咁...

其實我大可不用為他操這個心的,但是,我希望他女朋友會開心一點,(但其實佢開唔開心我唔知的,但起碼不至於會嬲啦!) 。

於是,我就唯有出動我的人情牌啦,首先打給我開花店的朋友,訂了一束花(還打了折 ^^),之後打去相熟的酒店,訂埋位(又有八五折 ^^),整個過程用了半小時,他呆呆的看著我,不懂反應。
我跟他說:你知唔知道點解你拍左咁多次拖,點解次次都比人飛你呀?(唉!他每段感情也維持不到一年-_-''')
他無言!

我說:你喜歡她,就著緊她多一點吧!你咁大個人,我唔話你喇!
......................................................................
唉!
都三十幾歲人啦!大又大個我,經驗又多個我,都唔知點搞既!!!

D.

1 Comments:

Blogger Gideon said...

你可能有所不知呢。男人可能每次無論做得點好,女人都係會無情情發爛咋,日子耐左,都冇晒心機氹喇。

1:30 AM  

Post a Comment

<< Home