交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, March 29, 2006

McCafé VS Starbucks

『大佬麥,我與你條靚'McCafé',能成為親朋密友!大家一見如故,惺惺相惜!勢估唔到吧!真的,我也覺得不可思議!』

事情要追溯到我轉了新工講起,新公司樓下分別有你,星巴克與大家樂,形成三分天下之勢。在下一開首踏入你的勢力範圍起,已打算與你們義結金蘭。當日情景,歷歷在目。

在下:請問你地有無焦糖咖啡架呢?
阿廉:(你的子孫)
啊!我地無架播,不過你可以要杯咖啡,比多四蚊加Syrups既,有Vanilla,Chocolate同Caramel
在下:啊!啊!咁加啦!但飲咩加好呢?是但啦!就Latte啦。(心唸:一杯大latte都係20蚊,加多四蚊又有焦糖,都平過Starbucks播!心暗喜~~)

結果:原來呢度D焦糖拿鐵,係唔好飲既!但係你D子孫就好nice,服務態度好好,而且價錢相宜,所以在下決定以後都幫襯你地!(心中暗下許誓)

自此我每早如常向你們報到,虔誠得如教徒。再加上你的子孫與我份外投契,佢地會同我講上網download優惠卷啦!宜家買coffee半價呀!……嘩!唔係掛,未即係$10杯,真係不得之了呀!不過佢地唔講,我都真係唔知原來麥當奴係有網頁既,就算有,亦無唸過會上去瀏覽!

如是者,日復日,久而久之,衍生出一份真緻的感情。一日不見,如隔三秋!由latte 到flat white,他們已能調教出我的愛惡。(濃,少泡,多奶,半包糖);口淡淡或心情欠佳時,我會order 杯Mochaccino,他們又要好機靈地為我添加chocolate,這份心意,在下心領。

所以我覺得我選擇McCafé,是因為這份人情味!無錯,他們有Heart,而且好warm.


星巴克,事情就是這樣的了,世事如棋局局新,你節哀順變吧!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home