交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, March 28, 2006

花瓶女

我一直認為,我阿頭係請我番黎擺既!
Fine.
但做得花瓶既,都要做一隻靚既花瓶丫!
我自知與美麗無緣,但總要敬業樂業一點!
穿衣打扮,總不能得過且過!
雖不至於要扮到隻雀咁,但整整齊齊也是應該的!
雖然平生最愛牛記笠記(自覺非常舒適,前衛,有衝勁)
但受人錢財,總不能太過份!
所以耐唔耐,都會穿得企理少少,交下功課比阿頭既!
而且跟佢咁耐,都經以捉到佢路(that mean 佢歡喜既時裝路線)
但當然,0係攰既時候,翻風落雨既時候,心情唔好既時候,姨媽到既時候,我都係會著番牛記笠記既!
因為佢都吹我唔脹丫嘛!

無錯!家下秘書係大晒既!哈哈哈!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home