交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, April 13, 2006

攪笑咩?

老闆:你有無Lane Crawford既VIP卡呀?
秘書:(耍手兼擰頭)-無呀!
老闆:我都無呀!
秘書:哦!

大佬,你係未攪笑呀!你堂堂大老闆都無VIP卡,我呢個小秘書又何得何能肩負起VIP呢個身份呀?你問我有無Bossini或者 Esprit會員卡,我都可能仲有,你家下比幾多錢我使呀?你整套Ermenegildo Zegna出黎,我都收得皮啦!
都混吉既!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home