交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 12, 2006

風流波士俏秘書

我的波士,風不風流,我不知道。
但我一定不是俏秘書。

我與他,彷似貼錯門神,誤會總會在我倆之間產生。事情發生時,我們不會討論(因為我根本不知道發生左咩事),往往是事後,才番舊賬。而且我覺得只不過係d雞毛蒜皮既事!(男人,有時比女人更記仇,更小氣,更豬事八卦,更煩)。

他覺得我時常激怒他,對他不好,成日話我仲似老闆,攪到心理不平衡,條氣成日唔順,搐住搐住。
唉!睇黎我做人確係失敗!(請著我,他確係幾慘既!)
但上蒼明鑒,我出黎行走江湖咁耐,從來未有一個侍頭或者同事對我如此評價既!所以我不知道到底是那裡出了差錯。講真,對人對事,我從來對得住天地良心。

幸好,條氣唔順果個係佢,嬲都係佢自己谷氣!
我無野喎!行得食得訓得!你未自己嬲飽佢囉!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home