交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 12, 2006

海南雞飯

今日與友人午膳,所以自我提早了5分鐘出門,因為地點頗遠。門一開,阿頭就與我四目交投。(唉!!!點解會咁架呢?每次都係咁既!),力持鎮定後,報以微笑,實行敵不動,我不動。卒之都係要折返,頂~ ~~
講兩句喎!返黎先講,使死咩?講完兩句後,'你約左人食飯瓦,行啦!' 知都仲要問,嫌命長牙!!.........#$#$^&%@^#(^* @

朋友想食海南雞飯,所以揀左好時沙嗲 (尖沙咀(尖東)好時中心144-148室),其實我對海南雞飯並沒有特別的偏愛。阿媽鐘意食南風閣的,同事愛海南村的,其實在我就處處一樣,沒有好惡。

我地叫了海南雞飯($35)+ 叻沙($30),驟眼所見,每檯都叫海南雞飯。查實都唔係咁好食姐,個油飯確係幾油下,雞我request左要脾,但三款佐料係完全無味既?普普通通。上次黎食好似好味D。反而叻沙好大碗,個湯勁'杰',但一D辣都無既,超重椰汁味,料亦足,(蝦,魚蛋,雞柳,豆卜,芽菜),如果成碗食晒,肯定成日唔使食野喇!勁濟呀!大佬~~~

上次來試了沙嗲串,非常美味,所以下次光顧,都係隱陣D,叫番沙嗲算喇!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home