交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 19, 2006

自傷殘殺

我從小對魚並沒有太多好感,媽媽煮菜,有魚,我是不高興的。
魚,我只吃煎紅衫魚,其他的,我一致嗤之以鼻。
但長大了,除了價值觀改變外,口味也一併改變。
來到這間公司,第一次真真正正對魚類產生興趣,雖然小時候,阿爺也有養龍吐珠,但牠沒有比玩具更吸引我,所以我對牠並不關注。
這裡,養的都是金魚,有金色的,黑色的,有花紋的,腦生外向的,突眼的..........
剛來時,有尾黑色大突眼,竟然有天瞎了一隻眼,嘩!我都是第一次遇到,大家七嘴八舌猜牠為何瞎了,有的說被其他魚吃掉了,有的說給魚缸的膠吸管吸破了,眾說紛紜,不過最離譜莫過於有人話隻眼係會自己生番出黎之說囉!唉~~
我心唸:頂!我插盲你隻眼,睇你會唔會生番出黎丫拿!
最終,我地猶豫不決到底要將牠隔離,還是掉左佢定唔理佢之際,老闆話擺佢一日,睇佢聽日點先啦!講完呢句,佢就走人喇!我望住呢條呆滯既黑仔魚,覺得佢確實可憐,於是我就發自內心的上去D金魚網站留言,請教一下他人喇!(真係第一次咋!)回覆是牠不會再生番隻眼,而且不用棄牠於不顧,只要買D藥水就得喇!
好彩,人間有情。
第二日,阿黑仔雖然單左隻眼,但依然龍精虎猛,上帝保佑!

今天,不幸之事又再降臨。老闆發現有條魚竟然比其他魚食到得番棚骨,噢!!!無陰工喇!
仲要'輪'得好鬼乾淨果隻添喎。我睇下睇下,咦!未係條樣樣衰衰既大頭仔。
啊!真相大白了,原來之前佢個頭,係比其他魚食左既,唔怪得越黎越細啦,家下仲要比人0趙埋添。
啊~~原來D魚為左剷除異己係咁兇殘既,好鬼恐佈呀下..................

我肯定佢係衰樣衰啦!個腦生0係出面,一粒一粒,病變咁~~~~
算啦!佢一番黎,我都唔多鐘意佢架喇!
希望佢早登極樂啦!
善哉!善哉!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home