交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 19, 2006

安徒生會


Hans Andersen Club







我承認我是孤陋寡聞的,因我確是沒有聽過安徒生會是啥東東!

以前賣旗,是星期六出動的;現在,星期三也是賣旗日。
以前根深蒂固的認為出來賣旗的慈善團體是公益金、保良局、東華三院、博愛醫院、突破機構等等
現在,所有出來賣旗的團體,十個有八個我都不知道是何方神聖,什麼耆康會、香港影視明星體育協會慈善基金有限公司、香港公教婚姻輔導會、香港傷殘青年協會.....................

這當中,有多少是掛羊頭賣狗肉,我不知道!但今天是我在火車站給人逮捕的團體叫「安徒生會」,我心中一稟,下!安徒生都有會,做乜架,叫人睇多d童話故事書牙?
於是,我拿錢之際,就問阿弟弟,安徒生會係咩黎架?
答:啊!我地0係竹園北村既,係幫助d小朋友乜乜乜乜乜.......................
(我心唸:我0係竹園北村咁耐都未聽個呢個會既,都唔知乜頭乜路)
說時遲,那是快,我就掉左個人民幣一蚊落去繼而走人喇!

返到公司,就即刻起佢個底啦緊係,咁特別呢個會。原來人地1963年就成立架喇!
哈哈!明晒喇!

由來及背景

1963年,一群有心的外藉人士在九龍鑽石山區,為生活貧困的兒童、青少年及新移民家庭展開服務。為了能夠進一步服務社會,他們在同年成立了安徒生會,並以著名丹麥童話故事作家安徒生的名字來命名,從而突顯安徒生會的宗旨及服務對象。


http://www.hac.org.hk/chi/index.html


D.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi~我叫Dickey,跟你一樣,我好奇究竟咩係安徒生會,就上網查個明白。

不一樣的是,當時你看的是官方網頁
,而現在我看的是你的blog.

1:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

初時在電台聽安徒生會個名,覺得幾得意... 之後就 join 左佢地義工活動。每次做完都好開心.

原來佢地都幾熱心搞活動,都有唔少course provided 比幼兒同小學生架。

5:06 PM  

Post a Comment

<< Home