交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, April 21, 2006

京蔥牛肉炒麵

同事盛意拳拳問我一同用膳可好!恭敬不如從命,咁一齊啦!
落到樓,食乜好呢?呢個問題大家推黎推去,唉!貴我又唔想,平又無乜得揀。如此民生問題,確令人費煞思量。十字街頭,何去何從呢?
好,就等我決定啦!
北京道一號吧!好!地點有喇!
但食邊間呢?
同事話:帝廷啦!
啊!好!
上到9樓,嘩!乜事呢?咁墟憾呀!今日飲茶唔使錢咩!
趁lift門都未關,我地搭埋上10樓,往潮樓探探。
啊!乜事呢今日???兩位丫唔該;知客小姐回覆:起碼要1:30先有位喎!兩位,螺唔螺左飛先呀?
我與同事,四目交投,眼色一轉,轉而陣地!
嘩!1:30先坐低,開得茶,睇得食乜黎,D野仲夠唔夠時間食呢?使唔使埋定單先呀?如果食餐晏仔都如此貧能,咁不如食麥記算啦!

同事建議去正隆啦!唉!是但啦!Happy Friday個個都走晒出黎吃飯,香港經濟的確復甦喇!
坐低同事叫左個紅燒豆腐菜飯餐(包括菜飯大大碗,豆腐一碟,小白菜一碟,豆漿一杯,$42),我就(京蔥牛肉炒麵一大碟,酸辣湯,熱奶菜,$42)。

1.京蔥牛肉炒麵,十個正!!!麵炒得不油不膩,牛肉超嫩,味道剛剛好!
2.酸辣湯,飲左兩啖,如果成碗飲晒,ok,乜都唔使食,走得喇!但味都ok既!(我咁唔鐘意飲湯,都話ok,咁真係幾ok架!)
3.紅燒豆腐,普通貨色,但個獻極濃。
4.菜飯,嘩!大碗到呢,兩個人都夠食呀!
5.小白菜,幾好!起碼唔油先啦!上次碟生菜,油到呢...........
4.實在太飽喇!打包杯奶茶丫唔該!
(皆因這是一間京川滬菜館,所以不能對這杯奶茶有所期望)

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home