交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 19, 2006

HABITŪ THE PIER


地址 : 尖沙咀海運中心地下






一句:如果呢餐要我自己比錢的話,我會吐血。貴不貴,是另一個問題,值唔值,才是重點!

老闆話今日天氣好,所以全體一同午膳,佢話食HABITŪ THE PIER,好!橫掂我生日本來都係想試呢間,點知無位。今次,適逢其會,就試下啦!

裝橫,懶係簡約,但唔知點解D水晶燈,明明好好地,好靚咁既,又要用個罩罩住,嘩!大佬!成個feel錯晒呀!成間餐廳做到非常開陽,可以講係耀眼非常,成餐飯,我參唔多係矇起隻眼黎食既。我同同事叫了一個12吋pizza & 燒爐魚柳配菠菜意粉,老闆同男同事就要雞脾寬意粉,雞脾意上桌,賣相與氣味都ok,但我地order既魚意粉,確實令人失望至極,百幾蚊食碟咁既野,唉!
魚:細細舊,無味,燒得唔香(去'濃'食小黃魚好過呀!)
菠菜意粉:無菠菜味,好Q硬,(食大家樂肉醬意仲好!)

Pizza:皆因本人愛吃厚批,平時的薄批,我例必唔點既!呢度呢D又標榜正宗意大利菜,批底當然薄到無淪,脆到飛起啦!一句:不是我杯茶。所以我只吃了一塊。

甜品:不知名的蛋糕(碎架!),配溶左8成既雪糕物體,再淋左兩野朱古力醬。(成碟野,唔知想點!)
餐飲:熱咖啡 (等左好好好耐,唔知杯咖啡去鬼左邊到沖,仲以為要搭80層電梯先運到黎!)好彩,杯咖啡幾香,味道唔錯,所以整頓飯,最好應該係呢杯咖啡喇!

好彩,呢個第一次唔使我比錢,如果唔係,真係背隻骨落啦!
所以我轉個頭就去7仔買左杯Nestle既Vanilla Toasted Hazelnut Bites補償下自己個胃喇!
個心都平衡番D.

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home