交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, February 06, 2007

送禮~Alfred Dunhill

最近,Dunhill減價,吾友掃了十條tie,因為半價,她說好抵呀!買定擺喺屋企,邊個生日就可以送啦嘛!話晒都係牌子,款舊邊緊要啫,最緊要係名牌咋嘛!

啊!咁又係既!其實條條tie來來去去都係咁架啦!不過Dunhill既tie,又確係普普通通咋喎。袖口紐別緻好多。

D.

2 Comments:

Blogger 渣估 said...

Dunhill 太英國紳士, 雖然我都間中打下。

我今日打左條 Roberto Cavalli。

所謂情易逝,慾難填..., 呢條領帶,我一年只會打兩三次, 只因今晚月圓, 又變憂傷中年。

係呢隻牌子先能夠將我既真性格彰顯出黎。

7:41 PM  
Blogger C.D said...

啊!原來打條Roberto Cavalli就能彰顯閣下既性格出黎,此意大利品牌既女裝設計向來極度性感華麗見稱,我此等民女又著唔起。

唉!
唯有出去食飯果時,食多D意大利粉,彰顯我既真性格出黎啦!

D.

11:44 AM  

Post a Comment

<< Home