交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 18, 2007

共諧連理

人越大,參加的婚禮和喪禮,就越來越多。人家說:伴娘不能當超個三次,不然會嫁不出。好了,我現時已當了兩次伴娘,姊妹又當個好幾次,母親大人唯恐我嫁不出,已下令我不能再接此類差事。我也只好一笑置之。

披起嫁衣,嫁作他人婦。
冠上夫姓,成了男家媳。

女兒走進婚姻,這是父母的心願;
兄弟姐妹將來一家一主,剩下你;
怕女兒日後沒人照顧,老來無依;

爸爸媽媽,你們憂慮的,我都懂。

D.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"我不是不能結婚,
而是我才不要結婚......"

Quoted from 日劇[不能結婚的男人]

====

最近的幾年越來越多朋友結婚,
和一些工作狂朋友閒談中提起:

無論怎麼享受自由獨身的生活,
總有一天......

當你夜深拖著疲倦的身軀回家,
打開大門望著暗黑死寂的房間,
慣常尋找一下燈制打開了電燈,
你就是在這電光火石的一瞬間,
你很想有些改變很想有一個家!

實際上我自己也感到非常迷惑;
不知道自己是否不怕死寂黑暗,
還是我不知道怎樣找那個燈制....

應該總有那一天吧!!

10:51 PM  
Blogger ah-yun said...

ah... I've done it 3 times already (伴娘)! And my best friend is not even married yet. I think there'll be a fourth time. Although she might not getting married or won't have a 伴娘...

2:03 AM  
Blogger Samsara said...

我阿爸阿媽已經放棄左啦.至緊要係,我prove到我一個人都可以活得很好囉.

又,我都已經做左兩次伴娘,吾記得幾多次姊妹啦.

我又明點解伴娘吾可以做多過三次喎,因為大龍鳳實在真係太煩太辛苦啦,我兩次都真係要之後都大昏迷呀.

經過三次伴娘既洗禮,真係嫁得出都吾肯搞大龍鳳呀!

11:45 AM  
Blogger ah-yun said...

samsara,
一向都不喜歡婚禮﹐更不要說大龍鳳了。
在HK那兩次(做伴娘)﹐真的要昏過去﹗在美國做冇咁辛苦。

2:43 PM  
Blogger Samsara said...

婚禮,其實我係鍾意既,幫我d好朋友做伴娘,我都真係好開心.

但係香港d婚禮,又中又西咁,真係好多steps,多複雜.

我第一次做伴娘果次,係包括:
1. 接新娘(&玩新郎)
2. 去男家
3. 回門
4. 行church
5. cocktail
6. 擺酒

行church要企好鬼耐既,我真係攰到好暈,就一直同自己講,新娘都未暈我吾可以暈,咁至撐到大家拍手完禮.


第二次呢,男家有好多親戚,比好多金器新娘,新娘跪到腳軟,我就幫佢帶到手軟.

我因為由頭到尾都跟住新娘,仲要負責保管佢d首飾,有:
1. 鑽石頸鍊一條
2. 金頸鍊三條
3. 金手鐲廿幾三十集
4. 金手鍊四條
5. 金戒指好多隻
6. 金耳環兩對
7. 鑽石耳環一對
8. 珍珠頸鍊一條

最慘係,新娘不停換衫,換一次衫就換一次首飾.

而d金器真係好鬼難戴同難除,金器我總同戴除左六次呀果日,每次換首飾都要stock take.

仲有隻金手鐲好易毛,我一日到黑要望地下,睇下有冇掉左.

最嚇人係,當大龍鳳搞掂,我最後stock take時,竟然發現新娘果對龍鳳耳環,吾見左隻龍形耳環.

我當時都已經攰到無力驚,只係即刻叫所有人企在原位,我同一個姊妹一齊揾.

對龍鳳耳環好特別嫁,都吾知買吾買得返;而且一對既野吾見左一隻,吾要好衰吾衰係吾見左龍喎,真係大吉利是,我點同新人交代?

好彩好快揾到,係我之前除既時候手震,掉左落個佢個大手袋度,咁數齊晒d首飾,先安安樂樂地交差咋.

返到屋企,訓足廿四小時先回到氣呀.

5:23 PM  
Blogger ah-yun said...

samsara, are you serious about those counts of the首飾? Can't believe you still remember them! I think I was luckier than you. It was a long long day, but I didn't have to do too much except serving as a maid to the bride.

Now to come to think of it, I actually had been 伴娘 four times!

我諗我真係嫁唔出lu!

9:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

小雲,

我真係記得嫁,因為真係stock take左好多次.

又,我果日真係超完美伴娘.全程照顧新娘,仲一眼關七,照顧埋雙方父母親戚姊妹兄弟同埋新郎既脾氣.真係自己都好滿意呀!

再有我既朋友揾我做伴娘,我都會應承,我嫁吾出,都怕且同我做幾多次伴娘無關啦,哈哈.

7:54 PM  

Post a Comment

<< Home