交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, October 30, 2007

西裝褸

一直想找件合意的黑色西裝褸。
找呀找,試呀試,最終也找不著。

究竟我想要件怎樣的西裝褸呢?

(我其實不能具體的說出來,反正一穿上身,我就知道合適與否。)
(這件的膊位唔fit喎!)
(呢個領好騎呢呀!)
(個袖好長下播!)
(點解佢做到個腰身咁長架呢?)
(嗯!我唔鐘意呢個質地啊!)

今天,我鎖定目標去尋找一件西裝褸,
(但通常都會買不成而買了別的東西)。

走去Club Monaco看看,不稱意,再轉入Joyce游了一個圈,連找件想試的也沒有。漫步時裝店,Jil Sander、agnes b.、Polo Ralph Lauren、Armani、Benetton、Jessica、OZOC、I.T、Cour Carre、CK、MANGO、Max Mara、Kookai、Ted Baker、ZARA,就連Giordano Ladies我也不放過了。
但,都找不到合意的。

朋友說要去Esprit買襪子,哦!好好好!步入店內,我問店員,你覺得你們今季那件西裝褸是美麗的,你就拿給我看看好嗎?店員呆呆的看著我,頓時不懂回應。我想是我的問法,確實有點問題。於是我決定重組我的句子,再問:我想找西裝褸呀,唔知你有什麼推介給我呢?
店員像如夢初醒般,一邊領我去看一邊跟我說了一大堆,他們公司這季行政裝束是怎樣怎樣的。黑色、灰色又會是流行(okok,我知我知,咁到底有無西裝褸適合我呢???)
我終於忍不住跟這熱心的店員說:不如你拎晒D西裝黎比我試啦!
他兩眼朝我一瞪說:吓!拎晒?
(嗯!我想不到我這句說話,又出了什麼問題?)
叫佢推介一件比我,又好似有點難委佢,我要佢拎晒黎比我,佢反應又出奇的大!到底想點呢?
朋友終於揀完佢想要既野,過黎問我:你試成點呀?
我說:我一件都未試倒啊!
於是朋友一手拉著我,走去收銀處付她的賬,並狠狠的說:你今日試左咁多間都唔啱,你今日唔會買倒架喇!其實買野都係講彩數架,你特登搵佢,就一定搵唔倒既!隨緣啦!

唉!呢個世界真係乜鬼都「隨緣」,呢兩個字真係好使好用呀!

咁我件西裝褸到底幾時先買倒呢???

D.

3 Comments:

Blogger ah-yun said...

我搵左幾個月都搵唔到丫(當然﹐我沒有你咁努力去搵)!

不過我借了朋友的來用(見工)﹐挺合身的。是Banana Republic﹐但現在他們沒有出這個款了! ﹕( 希望以後他們會再出啦。最中意既係著得我瘦呀。嘻嘻。:P

4:52 AM  
Blogger zz............. said...

Phillip Lim 3.1?

5:47 PM  
Blogger C.D said...

這季的西裝褸,未上架喔!但...我看上了一條連身裙。
唉!但我只是一心想買西裝吧了。

所以我用念力叫自己唔好買唔好買,於是成功地走左出店外喇!
好彩 ^^

D.

7:23 PM  

Post a Comment

<< Home