交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, February 19, 2008

I-sobot

兩個小時裡,我拿著遙控器,將它舞來舞去 ,確實讓我很開心 。
當它在做掌上壓的時候,我簡直開心到拍手掌,因為我覺得它好厲害。身旁的人見我開心得咁交關,就慫恿我買,我從來沒有買玩具的習慣。以前沒有,現在沒有,以後也不打算有。也不儲任何物件(衣服和書除外),沒有喜歡的公仔,米奇老鼠,Hello Kitty....,全部我也沒有擁有的衝動。這隻機械人,玩一下別人的已很好,我沒有想過要買下它。
我問:你買左幾多錢呀?
男友人答:抵呀!宜家環球有九折呀!折左二千幾!仲要行貨!

二千幾蚊,你會拿來做什麼呢?
男士們不明白何解女士的化妝品、護膚品要那麼昂貴,買盒眼影、粉底,動輒也要數百元至上千元。
每個人對每件事物的價值都有自己的一套,也沒有什麼好說的!
一句「我鐘意」,而又有能力買的,旁人又能說什麼?
我身旁這班男士,以公司為家,擺放了很多玩具,很多的意思是你以為你走進了一家玩具店,你想玩鐵甲萬能俠嗎?這裡有。銀河鐵路 999 ,你想唔想玩呀?超時空要塞,你記唔記得佢呀?你有無掛住十二位黃金聖鬥士呢?搵小雲同小吉陪你訓教,好唔好?要打機嗎?X-box、PSP任你玩!想唔想重溫叮噹漫畫呀?可以任睇的。
佢地之所以帶咁多野番黎,當然係鐘意啦。但最主要既原因係,佢地係咁買係咁買,帶番屋企就會比人(此人多數是女朋友、老婆或媽媽) 狂「丙」!

下!又買玩具!呢隻野又幾錢呀!成日0徒晒D錢.............................................

就係咁,佢地就將所有玩具呀、漫畫呀、模型呀,擺晒喺公司喇!

而我呢,我就無買玩具喇,係買書啫。
因為我家的媽媽也會說以上的說話,於是我家下喺公司既書櫃比家裡的還大。

嘻!很開心!

D.

4 Comments:

Blogger ah-yun said...

咁你有冇搵小雲同小吉玩呀﹖^^

好似新公司好好玩咁播。

2:10 AM  
Blogger C.D said...

我有呀我有呀^^

D.

8:50 PM  
Blogger 一枝筆 said...

我都好鍾意收集嗰D玩具,成日比人話我成年。

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

好有趣的公司和同事啊~

1:07 PM  

Post a Comment

<< Home