交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, October 13, 2008

「agnès b.」

我很少會買這個品牌,無論是衣、飾、鞋、襪、手袋......
人家送給我的,我會謝謝他,謝謝他的心意,謝謝他喜歡我,謝謝他對我好,畢竟人家沒必要對我好的,就算是生日都是一樣。送我禮物其實真的無須要名和貴,送我一支七彩波板糖,我也會歡天喜地,因為我知你對我是有心的。
近年常收到朋友送我agnès b.的東西,我不是嫌棄,只是覺得agnès b.像是大家揀選禮物的好地方之一,友人即以專家的口吻向我分析原因:拿!你諗下,呢個牌子,又唔算好貴,但又唔會好cheap喎!送禮黎講佢包得又夠體面,所以買佢就實無死啦!

我不是不喜歡agnès b.,只係由我解開條絲帶,打開個白色盒開始,就知驚喜全無囉!
友問:咁即係點呀?
我說:即係悶囉!

D.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

係"無心"!

12:23 AM  

Post a Comment

<< Home