交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, October 15, 2008

即時新聞

港鐵東鐵線九龍塘站女子墮軌喪生
【09:18】2008年10月15日
【on.cc專訊】 上午9時許,一名女子在港鐵東鐵線九龍塘站,一列往旺角火車駛至時,有目撃者稱見該女子突然躍下,女事主撞毀列車的車頭擋風玻璃,後再捲入車底,消防員到場將女子救出,但她救出後證實喪生,列車服務一度受影響。
-------------------------------------------------------------------------
【09:29】 我還在睡夢中,弟弟打來問我,大圍有什麼巴士出灣仔,我想一想,一時間又想不到,於是我說,你求其上架車出左九龍先啦,再轉囉!但心裡覺得奇怪,好好地搭地鐵,何解要轉巴士呢?於是我問:發生咩事呀?弟說:九龍塘有人跳軌呀!我喺大圍等左半個鐘喇!我話:吓!咁你快D搵第架車啦!收線後,事情我完全擺低左,繼續尋夢。

【09:47】 電話鈴聲再次響起,來電顯示是我妹妹,按了通話掣,只聽到她的哭聲,我魂也即時回來,我問:咩事呀咩事呀???唔好喊住丫,做乜野呀?她斷斷續續的說:頭先有人...跳...軌呀.....,佢一......直.喺....我隔離.架......(尾後的全是哭聲)
我:你唔好咁啦!慢慢講,你宜家喺邊呀?頭先點樣呀?你睇住佢跳牙?
妹:我喺公司樓下間茶餐廳呀,男朋友叫我平復左先上去呀!
我:咁頭先到底發生咩事呢?果個人直程喺你隔離架?點樣架?男定女呀?
妹:佢...同我...一齊坐喺度架....架車埋...離....佢就跳...左落去喇...
我:咁....(唉!喺呢D位,我都唔知自己講乜好!)於是唯有繼續問:佢點樣架?係未好正常架?
妹:佢正常架,長頭髮,著黑色西褲,黑色衫,我望著佢,佢又望住我,跳之前,佢仲補緊妝呀....(尾後的全是哭聲),佢.....架車撞埋佢度.....好大聲......
我:唔好咁啦!唔好咁啦!我過黎陪你啦好無?
妹:(繼續喪喊)
------------------------------------------------------------------------
我呆一呆,發現兩個問題
1.如果發生如此突發的事,目擊者,除了驚恐外,真是什麼也做不到
2.耹聽者(即我),除了聆聽外,我不懂可以說什麼可以安慰她,所以同樣什麼也做不到的。唉!

如果係你,你會點做?

D.

8 Comments:

Blogger 揚眉女子 said...

跳之前,佢仲補緊妝--> 呢個位最驚...

11:46 AM  
Blogger 詩白爾 said...

會唔會又關金融海嘯事...
不過人多先黎跳軌,仲要補埋妝先跳...真係病得好緊要

2:06 PM  
Blogger nodame said...

一定呆左坐係度... 嚇死!!!

8:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

路人甲路過. 因今早在大圍, 受跳軌車件影響搞到返工遲到!! 於是上網查查今日的新聞, 來到這個blog.
願你妹快點平伏心情, 忘記不快的片段, 這件事的發生, 誰人也不想, 我們也不能讓事情不發生. 希望她不要因此感到難過或有自責的心理(目擊者有時會認為自己在旁邊卻甚麼事也沒做,不能阻止事情發生). 其實, 別說聽聞自殺發生會令人不安, 目睹自殺的發生會更加有陰影, 當事人會重複回憶事發的情景和經過. 叫你妹別把這事太記掛在心上, 若不開心/感到驚恐難過, 出去玩吓, 多跟朋友家人傾吐舒緩心情吧.
JJ

2:48 AM  
Blogger 野孩子 said...

妳只好給妳妹一個擁抱,
靜靜的,甚麽都用不著說。

死亡彷彿離我們很遠,
其實就在身邊。

願她,一路走好。

野孩子上

3:11 AM  
Blogger ah-yun said...

D﹐真的好可怕。如果我是你妹妹﹐我不敢想像自己會有甚麼反應。

I only can hope that she can get this off her mind very soon. Wish the best for her.

4:30 AM  
Blogger 數奇門 said...

holy...


我女友當時係前兩個站等個班車too..

5:45 PM  
Blogger Gideon said...

個女仔靚唔靚架?
唉.. 佢一定好傷心喇,又何必為左一個男仔咁樣樣呢?..

8:49 PM  

Post a Comment

<< Home