交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, April 21, 2006

嘩!飽到呢~

剛剛先放低杯奶茶,老闆就話請食tea喇!
嘩!個胃都未得閒過呀真係~~~

有人自告奮勇落去買,咁好吧!
又係果句,恭敬不如從命啦!

大熱焦糖咖啡丫,唔該!
同事要lamington,但係售罄,想要muffin,又無晒!最終唯有要blueberry cheese cake,哈!仲話要與我分甘同味添播!你話呢D同事幾咁唔話得呢?

不過我都唔輸蝕,倒左D咖啡比佢試下!但今次杯焦糖咖啡就唔係好得喇,有點兒澀。件蛋糕仲離譜,上面的藍莓好似D膠咁款,食完得喇!連飯都唔使食喇!

所以下次叫tea,都係唔好食Starbucks喇!大家樂仲好~~~
.....................................................................

題外話:老闆棟0係我前面,(佢隔離有個先生企0係度架拿),即似兩件物體齊集我面前。
係友仔大大聲講:D.,你今日好cute喎!
嘩!真係你老闆丫!使唔使咁大聲呀!我最憎佢0係其他人面前話我架喇!我呢D實而不華加嘛!唔鐘意人讚既!
所以我眉頭一皺,給了他一記凌厲的眼神;哼!算他知機!
他馬上say sorry,懺悔般彈番入房。
你話遇著D咁既老闆,真係命都短幾年呀!

D.

1 Comments:

Blogger KFChow.com said...

Cake Box 網上都有Lamington賣 :

http://the.cakebox.com.hk/product_399.html

迷你 檸檬林明頓 蛋糕磚 Mini Lemon Lamington

將切好的海綿蛋糕,遂粒放入果漿內撈勻,跟住放入椰茸內碌勻,最後放入雪櫃內,"隔夜"雪凍食就最perfect!!
見佢平平凡凡,點知一食難忘,真的有點飄飄然。
別以為這個款蛋糕很易做,其實很麻煩,要將每塊蛋糕都沾上果漿&椰絲, 很花時間....

3:58 PM  

Post a Comment

<< Home