交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, April 10, 2006

MISO











今日很失策,穿了一件貼身黑色t-shirt配雪紡裙。失策在於不能吃得十成飽,不然成個胃會原形畢露於人前。原本打算今日食少d野,但世事往往是出人意表的。同事賭場上又有斬獲,換言之,今天食神又再到降臨。揀左MISO,希望試下個butterfly定食,上次過年黎食果個碎鮪魚生飯,好濟!所以今次幾大都叫番個butterfly先啦!起碼價錢一樣($160),而且選擇多。^^
與同事一人order左1個蝴蝶定食,另加一個橙燒牛舌。個牛舌既汁無乜橙味,但都好好味。牛舌夠唸,GOOD~
拿!等我介紹下我地既定食有咩先啦!

1.Miso soup
2.燒牛肉粒
3.魚生四片
4.加州卷四件
5.大蝦天婦羅 (十個正!)
6.雜菜

合計:HK$415.8***

雖然聽落份量不是太多,但足以令我擺個胃上桌,(唉!應真失禮。)但實在太好味喇!我係唔可以浪費食物既!所以最終喬埋雙手姐住個胃,行番公司。

小插曲:魚生壽司附有一小磚Wasabi,但我也是第一次食Wasabi,是無辣而且唔攻鼻的,(即係無味),開頭以為自己有問題,但原來同事都覺得,最終向侍應反映,她換上一碟生磨青芥,嘩!成件魚生當堂起死回生。所以呢,好既Wasabi係會令食物味道相得益彰的!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home