交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, February 09, 2007

我要Beer 一 Beer.

King Ludwig Beerhall
梳士巴利道九廣東鐵站地面32號


它剛開業黎過一次之後,就無再黎過喇!朋友想食鹹豬手,咁去食德國豬囉!上次黎食午飯,小貓只得幾丁。嘩!今趟來,就唔同喇!夜晚氣氛果然唔同d呀下!

一黎手叫左杯0.5 Ltr既Maisel's Weisse,又幾好味播。麥味好重,又唔澀。食物方面,就麻麻地啦!不過眼見圍圍都有隻豬手坐陣,咁當然要食啦!我去德國果陣,就無食過豬手,所以正宗與否,不能定奪,但味道都幾好既!食下食下,叫多杯Warsteiner,呢個味道就普通d喇!味道好似嘉士伯咁囉!這裡有隊band,唔知係d客太嘈定係d音響太差勁,我完全唔知佢地唱緊乜!這裡的服務員,大多是尼泊爾人,服務態度尚算親切,但係唔知點解佢地送餐既步伐,就好似打衝風咁,在枱與枱之中,左穿右插。我懷疑佢地對鞋係有轆既,因為成晚我都覺得陣陣涼風,在我左右吹送。

食食下,酒又飲晒,大家都覺得Maisel's Weisse確是不錯,咁整多杯囉!
人體的血液裡,一旦沾上酒精,精神上自不然有點鬆懈,於是乎很多平常不會說的,不想說的,也會藉著酒來抒發。這股愁懷,吐多吐少,就看你個人的酒量了!

唉!朋友,我飲左三杯落肚啫,係唔會唔識返屋企架!
多謝關心。

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home