交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, April 20, 2007

公司的佈陣

做生意的,公司擺過風水陣,屬等閒事。我的舊東家們,也各出奇謀請過不同的師傅回來,望高人能指點迷津,望有助事業大展鴻圖。

我看在眼內,不禁心生孤疑。
「啊!這樣便能有助事業興旺,公司轉虧為盈了嗎?」
我每次也像個觀眾一樣,看著師傅要老闆們遵守的神奇戲法。

師傅說:
(一)你要喺下個禮拜三凌晨三點返黎,將這張寫字枱移向門口方向45度。
(二)呢度有3間房,房門出面分別有3個位,比呢3個人既生肖我,我要幫你夾一夾;嗯!分別屬雞、牛、羊,好!咁啦!你地3個聽住,我宜家比3個牌你地,你地擺喺自己個位度啦!(這3個令牌是黃底紅字的,係師傅題字架,倍覺珍貴呀!)
(三)呢部水機,要擰向北面呢個位,水為財呀,對住門口,d錢出晒街啦!
(四)嗯!你呢個窗對住會展呢隻大龜,呢度要擺番對「龍」呀!
(五)公司要有「生」氣呀,擺d植物喺呢幾個位啦!....黎!呢度擺缸魚添。
仲有好多好多,不能盡錄.......

最後,我的老闆們,乜都唔使講,照做!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home