交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, April 22, 2007

去「飲」,食D乜?

說實在的,香港地去飲,擺中式既,食來食去也差不多吧!由細到大,我對這些菜式也沒多大的好感,小時只對「百年好合」有興趣。你想想,一頓飯要等到上百年好合我才覺得有點意思,你說多慘!

婚宴喜酌,親朋好友濟濟一堂,要多高興有多高興,又要有體面,又不能得失人家,咁主人家唯有繼續點番d例牌既菜式啦!於是鴻運乳豬全體又黎喇,百花釀蟹拑呀、大排翅呀、瑤柱扒乜乜、東星斑、炸子雞就陸續上啦,再黎幸褔炒飯、伊麵食得再飽肚D;最後,百年好合,美點雙輝作完美的句點,禮成。好!送客。

剛剛去完印度式婚宴,黎緊又有兩場中式的。但我記得前年我去台灣做伴娘的時候,吃的又不一樣,那次我把整個菜單拿回來,因為跟我們平時吃的,真的不一樣喔!所以保存至今。
現在我就告訴你他們吃的是什麼!

囍宴佳餚菜單~台灣篇
-活龍蝦大併盤
-紅燒魚翅羹
-大八足蒸粉絲
-黑蔘燴虎掌
-清蒸大石班魚
-巴西蘑菇燉土雞
-鐵板駝鳥肉
-龍蝦火鍋
-紅蟳米糕
-壽司 黑米糕 山藥卷拼盤
-起司蛋糕
-甜湯(白木耳 蓮子 紅豆 土豆)

D.

4 Comments:

Blogger 渣估 said...

D: 讀了你較早前的某一篇, 我眼都凸埋。

唔緊要啦! 祝你「脫離魔掌」之後, 好快行好運嫁喇...

6:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

乜野係大八足?虎掌吾係真係虎掌呀嘛.仲有Cheese cak,好正呀!

7:44 PM  
Blogger ah-yun said...

"活龍蝦大併盤"!! Yum!! I only had 活龍蝦 once and I always think about it.

7:42 AM  
Blogger C.D said...

親愛的渣渣沽,承你貴言啦^^

大八足是啥東東...其實我也不太清楚,因為我都忙到唔知有無食過野!
不過我猜是八爪魚囉~~

D.

11:46 AM  

Post a Comment

<< Home