交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, July 31, 2007

下午茶

鈴...鈴....鈴.............

我:蝦佬~
友:喂!我一陣過黎尖沙咀見客呀!你食唔食下午茶呀?
我:吓!好呀!你喺邊度過黎呀?
友:中環
我:喔!咁係未食乜都得架?
友:係呀!喺我能力範圍買倒未得囉!
我:呵!呵!呵!咁得喇!我想食冬甩呀!不過唔食Krispy Kreme呀!甜到爛牙架!我食Das Gute得架喇!唔該~
友:要求真多!飲乜野呀你?Green tea frauppcino啦,好冇?
我:唔好!我想飲Babycham呀!
友:喂!你玩野咩!!!你返緊工架~
我:但我想飲喎!你買比我飲啦!唔該你啦!
友:唔理你!要介紹靚女我識呀下~
我:好呀!無問題,但你想識D咩靚女呀?
友:嗯!!斯斯文文,長頭髮,白白淨咁啦!
我:吓!你鐘意我牙???
友:頂!你咁鬼腌尖!邊個得鬼閑鐘意你呀?
我:車~又係你自己話既......講左又唔認!!!
友:一陣我打比你落黎攞啦!
我:好野!!!但係呢....你可唔可以買多份呀?
友:又買比邊個呀?都話你麻鬼煩架啦!
我:買比我朋友囉,佢都係喺尖東返工架!
友:靚唔靚女架?
我:靚架靚架!好型添架佢~
友:嘖~識到你都唔知係我唔好彩定你好彩呀!
我:嗯!我覺得係你好彩囉!上天比個機會你請朋友食野,即係比你積褔呀!咁你以後要對我好D添喇!我會祝褔你一陣單生意馬到功成架!放心~
友:@$%#@$&#@*)%#!@

D.

1 Comments:

Blogger ah-yun said...

好好笑呀亞D﹐特別係 "吓!你鐘意我牙???"

Hehe. :D

1:28 AM  

Post a Comment

<< Home