交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, July 26, 2007

我喜歡的...

今天,我說我喜歡吃的...

(1)流沙飽
我愛王子飯店的,好吃的程度是我會外賣一打送給摯愛親朋。

(2)朱古力薯片
首推Peninsula Boutique,但是十分昂貴,港幣170元
次選Royce,港幣65元

(3)Brownies
Peninsula Boutique,以前最少會買走三吋,宜家半島好似段吋半吋半咁賣,無得就咁即切即賣!

(4)曲奇餅
有時細細間不起眼的餅店焗出來的曲奇餅才最好吃。現在我有時會去車厘哥夫買幾磅不同味道與人分甘同味,或者會去灣仔道間百事吉餅店買一磅古古力味十五分鐘內將佢搞掂!

(5)Creme Brulee
去厚福街那間798 unit & Co.食呀,不是食通天那間啊!

(6)港式奶茶
金鳳囉!

(7)咖啡
我其實唔飲花奶咖啡架!(即係唔飲茶餐廳果D囉!)
illy的不是不好。只是對Caffe Vergnano 1882的偏愛多了一點!幸好798 unit & Co.肯揼本選用呢隻咖啡,所以幫襯佢既頻率又高左少少。

(8)蜆介鯪魚球
不作他選,《羅富記》丫,唔該!

(9)炸片頭河
灣仔道果間光師傅,這個突然很想食^^

(10)燒牛舌
我其實對呢樣食物沒有特別喜惡,但是無耐前去左札幌元祖北海道拉麵,友人鐘意食牛舌,於是食完又嗌食完又嗌,二個人,叫左5次(傻鬼左呀佢!),但係仲有叫其他野架喎,又拉麵又飯又燒呢樣燒果樣!兩丁友咋喎!!!成枱都係野。但係燒左咁多野,我都覺得「燒牛舌」較為好食囉!

寫住咁多先,寫到好鬼肚餓-_-'

D.

5 Comments:

Blogger ah-yun said...

umm... brownies, cookies, creme brulee, I will take note of that.

have you tried creme caramel? similar to creme brulee but without the hardened sugar on top. Quite yummy. :D

2:32 AM  
Blogger 火鶴 said...

牛舌! 賣飛佛!

5:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hi D, 首次留言, 你好!!
2, 3, 4 & 8 真係諗起都流口水.
你兩個人可以係札幌食到咁多野既?? 我次次食完碗拉麵已經好飽, 至多都係食多一兩串串燒咋.

8:43 AM  
Blogger C.D said...

-creme caramel,都愛架^_^

-牛舌,你飛佛牙,有機會一齊食囉!

-J,你的兔兔,很可愛呀!

D.

12:00 PM  
Blogger 渣估 said...

朱古力薯片....十分昂貴,港幣170元 !!!????

係咪幾包絲苗米咁大包?

1:32 PM  

Post a Comment

<< Home