交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, August 20, 2008

我和我的手機

今晨6:30踏出公司,步伐不穩,像人家喝醉了酒,搖搖晃晃。如意算盤是回家補眠,可惜沒有敲響,電話一個接著一個。不行,我一定要迫自己休息一下!真見鬼!兩日加埋睡不到三小時!我有一個毛病,就是不睡覺面色會更加白,所以今早我飄過的時間,管理員一定以為自己撞鬼!!!
正想發出最後一個短訊後閉上眼,怎料,手一軟,電話先生飛身墮地,下場是四分五裂。唉!我望著佢,佢望住我,大家無奈!家下佢腦震盪有無後遺症會唔會傻,我唔知;但已成一個事實的是,他破相了!

今天我們十分不幸-_-"

D.

2 Comments:

Blogger ah-yun said...

笑鬼死我啦!! 電話先生慘D囉。

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁有冇幫他貼膠布、呵返呀?

7:06 AM  

Post a Comment

<< Home