交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, April 11, 2006

壽司廣

今天難得阿頂爺心情好,邀請小妹午膳。本來約左人的我,唯有改期。老闆一定以為我鐘意食架仔野,所以他二話不說訂左壽司廣,唉!都估到架喇!但昨日先吃完魚生,今日再黎,實請都有d頂唔蒲。所以聽日打死都唔會食日本野架喇!

12:40pm就起行,又真係唔知點解彩星集團大廈既Lobby要擺四隻忍者龜0係樹坐陣,基本上同棟大廈風馬牛不相及,但是否別有內情,就真係不得而知喇!

直上七樓,又係坐壽司bar,但今日相屬師傅唔響樹,所以老闆話係淨少少架喇!其實在我,又有乜所謂丫!未一樣咁食!呢度午市有廿一款選擇,價錢由$100-$250不等,我地揀左壽司餐同魚生飯!但唔知係未唔肚餓加上早餐食左麵包,所以查實無乜驚喜。但d魚生都算新鮮既!但我確實好飽。所以最終係食唔晒既!上次黎,三個人叫兩個餐,剛好!

but,anyway,多謝老闆!

D.

1 Comments:

Blogger C.D said...

終於擋不住好奇,勢要知道為何要擺放忍者龜於大廈lobby。
原來彩星是隻玩具股,
ok,明晒喇!
見到陽光喇!

D.

11:05 AM  

Post a Comment

<< Home