交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, April 24, 2006

海都海鮮酒家











尖沙咀廣東道25號港威大廈1期1座3樓3202店

飲茶之選(我地公司附近咋),與同事討論出來的結果:海都海鮮酒家

喜愛它,它並不是抵食夾大件,而且仲係貴添!

但我第一次踏進這所餐廳,它比我的拳頭還大的壽飽,已狠狠的俘虜了我。

雖然要由街頭行到落街尾,但我倆也甘之如飴。
同事又贏左波,好野!又有得食lu............

千層糕,絲瓜夾帶子,東星斑茄子石頭麵(正呀!呢個,參唔多次次都叫既!),流沙飽(但唔記得左落單),綠豆沙(good~)

多謝$151 .00

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home