交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, April 26, 2006

映月樓












香港文化中心餐廳大樓1樓

拿!如果有得揀,我唔會揀呢間野飲茶!不過凡事總有第一次既又!唔黎過又點知佢那麼不濟呢!!!

景觀,其實與我樓下翠園一樣,只不過近會展多DD咋嘛!
環境,係D水晶燈幾大同幾靚,無其他喇!
食物,不會好好吃!只算不過不失!仲要帶幾分失望添呀!(車!原來又係美心~~~)
價錢,貴!

好!無下次!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(1)茶位:兩丁(9蚊位)
(2)炸雲吞:D餡少到鬼咁!
(3)叉燒穌:不過不失啦!算好架喇!
(3)四寶扎:得平時size的1/3,腐皮包住雞,火腿,魚肚及雞批菇,好聽d講係精緻,難聽d講係縮水!
(4)春卷腸粉:個名本身好長既,但我唔記得喇!一黎到,成個外形好似炸兩咁款架!食落就真係絕無驚喜可言喇!都算喇!正正經經兩樣野未好囉!腸粉包住舊春卷,但不倫不類在於,佢用西餐既長碟盛著,懶係糅合中西fusion菜咁,但係確實失望!
(5)荷葉飯:拿拿拿!呢個就真係要爆粗喇!一個小蒸籠盛著一隻珍珠雞咁款,收我成28蚊,去死把啦!
(6)馬來亞喳咋:呢個好味!料都足!($16)
(7)蓮茸焗布甸:上桌時,覺得賣相非常過癮!開頭食落感覺奶味極濃,食到戲肉,嘩!D蓮茸甜到呢~~~我好似要食藥咁呀!一路食一路灌左3杯水,乜事呀!大哥,好重手下播!我嗜甜都頂唔蒲呀!膩到無人有,甜度高出正常標準九阿幾倍,正常人絕無可能食到。
短期內,蓮茸焗布甸唔會係我既選擇,係咁多!

結賬:HK$203.xx (下次,食番海都呀,遠都係咁話架喇!)

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home