交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, October 14, 2007

楊千嬅

今天朋友致電給我,劈頭第一句:
喂!我有楊千fa演唱會飛今晚,睇唔睇?

喔!好呀!睇囉!

(嘻嘻!上次有得睇古巨基演唱會,我和朋友的對答完全一式一樣,今次又有得睇免費演唱會,YEAH!!!)

****************************************************************
首先,對楊小姐的人與歌及戲,我並沒有特別喜惡。但這個演唱會我看得很開心,開心是很個人的事,或許與楊小姐無關。可能主要是我和身邊朋友們有很多交流吧,讓我非常歡愉。我一路欣賞表演之時,腦內不停在轉動,現在就告訴大家我轉了些什麼出來吧!

*楊小姐第二套出場的套裝,cutting十分有趣(但又不是漂亮喎)前後都有對手的,我一看到,便大叫:哇!呢隻粉紅色係菊花牌手套果隻粉紅黎架!!!身旁二友頓時笑問:你點知呀?我說:因為我洗得碗多囉!(他倆頭頂突然一排烏鴉飛過....)

*她這次演唱會有好多大頭公仔,有愛麗絲夢遊仙境的兔仔,有一隻冬菇頭的公仔,帶副紅眼鏡(之後楊千嬅先講這個是小千嬅),大頭小千嬅一出場,我又大叫:哇!好得意呀好得意呀!我想同佢握手呀!我大叫之餘,我身旁的友又在大叫:哇!我黎架我黎架!(其實佢又講得無錯喎!我朋友既造型又確實如此喎!)於是,我地兩個就即刻握起手來,繼而放聲大笑!(身邊的其他朋友頭頂又有一排烏鴉飛過.....)

*除了兔仔和小千嬅外,還有一個男仔的頭,我不知這個頭代表什麼,但十分醜怪,我悄聲跟冬菇頭朋友說:我想一腳兜走這個頭呀!她說:我也是。(嘻!我地真夾!)突然又有四隻眼球出來,只有兩隻有眼睫毛,還曉眨眼,但又只有一隻眼狂眨而已,於是我又大嚷起來,點解個隻成日都唔眨眼架?冬菇頭朋友便答我:可能佢個機關壞左呀!我說:無可能既,第二晚咋喎,咁快壞?我覺得係佢攰囉!隻眼咁重,佢懶得眨呀!(我真係咁覺得架喎^.~)之後又有一對不同顏色的大嘴唇出來,我第一個反應係:用左唔同顏色既唇膏喎!於是我又問冬菇頭朋友,你覺得佢地一陣會唔會kiss呀?她說:咁大個嘴,點kiss呀?於是我繼續問:一陣唔知會唔會有耳仔出黎呢?話口未完,這兩個器官就撤退了。走來木偶奇遇記的木偶出黎。它的鼻子真的會伸長的啊!當它一伸出來,我和冬菇頭不約而同大叫:好樣衰呀佢!(哈哈!我們真夾!)

*楊小姐今晚的晚裝不錯,大多是low cut的款式,這才發現原來她是十分白的。跟朋友說:楊千嬅原來咁白架喎!他眼睛反一反白便說:係呀!不過你仲白過佢呢?(嗯!這點我否認囉!)

*嘉賓梁漢文出來當然是合唱《滾》,大家當然有反應啦,但都唔及古天樂出場勁囉!古先生一出場,D掌聲大到拆天,當時我心諗:古天樂你千其唔好唱《今期流行》就得喇!
好彩!佢出黎只係伴著楊千嬅唱歌架啫!最後,臨走,kiss左楊小姐囉!
哇!又黎拆天呀大家!!!

*另,因我今日坐得好前,眼見四周的人也拎著部電話或相機,拍呀拍,拍得又唔係好!但其實有乜好拍呢?咁鐘意睇佢不如買DVD重溫好過啦!!!
(這是我看演唱會一直想不明白的地方啊!)

究竟有無人答到我,點解架呢?

D.

4 Comments:

Blogger Justin said...

>>鐘意睇佢不如買DVD重溫好過啦

聽聞話佢今次唔出DVD
所以先可以唔理版權問題係咁唱舊歌。

我鐘意以前既楊千嬅多過而家呢個,
今次佢唱咁多舊歌好難得。
可憐的是我身在美國,去唔到佢演唱會,
佢又唔出碟。

5:41 AM  
Blogger 素顏天使 said...

演唱會重溫, Click Here. :)

12:55 PM  
Blogger Gideon said...

因為老人痴呆,
唯有相片可以證明我到此一遊

11:27 PM  
Blogger Xavier said...

關於影相,我覺得系有很影,好過冇得影。

我看學友演唱會,台下的實Q好鬼緊張,唔比d觀眾影相,簡直系嚴陣以待。如果早知,我會選擇唔去囉。

我覺得在演唱會影相,至少系觀眾的自由。(當然有人掛住影相本未倒置,系佢問題。)

10:04 PM  

Post a Comment

<< Home